Arsız Bela-Intizar


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Sitime Hoş Gelmisiniz

Sevdiğin Şarkiçi Kim?

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Mp3 Dunyasi و آدرس mp3ler.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 787
:: کل نظرات : 213

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 135
:: باردید دیروز : 2292
:: بازدید هفته : 135
:: بازدید ماه : 78680
:: بازدید سال : 438927
:: بازدید کلی : 3045911

RSS

Powered By
loxblog.Com

Arsız Bela-Intizar
ساعت | بازدید : 1719 | نوشته ‌شده به دست Ali Türk | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Arsız Bela به نام Intizar

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای آرسیز بلا به نام اینتیظار

Download New Turk Song By Arsız Bela Called Intizar

Arsız Beladan Yeni Ve Güzel Bir Şarkı Intizar Adlı  

 

Yukle|Indir|Download

 

Arsız Bela İntihar Şarkı Sözleri

متن آهنگ اینتیظار از آرسیز بلا

 

Hatırladın mı ustam 4 yıl önce bu gündü

Bir kış akşamıydı böyle bölüştük hüznümü

Ellerimde bir resimle sabahlamıştım hani

Unut demiştin unut geçirme böyle ömrünü

Kadehler de çare bulunmaz giden hiç döndü mü

Peşinden gidip tükendim bitirdim ömrümü

Doldur anlatayım şimdi ne çektim uğruna

Anlatayım dinle beni tüm sevenler hatrına

Yıllar önce vurulmuştum yıkılmamışdım daha

Şimdi çoktan unutmuştur akıllanmadım hala

Taşınmış bu şehirden alıp gitmiş herşeyi

Sordum eşine dostuna herkes bulamazsın dedi

Neden dedim kendi kendime yazık değil mi hiç

Kalbime söz geçmedi ki burda buldum kendimi

Hangi kitap yazar böyle vedasız gidişleri

Ben bi zindana düştüm onun için ne vermedim

Tam kavuştuk ulan diyorken kader bi dur dedi

Senin neyine gülmek aptal sürün de öl hadi

Cebimden düşürmüşüm bi resmi vardı elimde

Sarhoşum diye kızdım ne yaptın ulan serseri

Şimdi hayali var bi tek hep gözümde canlanır

Uzun siyah saçları vardı hep ben tarardım

İncecikti elleri bi dokunsam yanardım

Sevse gider miydi usta be sevse arardı

Hiç olmazsa yılda bigün arayıp sorardı

Anlamıyor kimse neden gönül dilinden

Unut lan geçer diyolar geçer mi ölünce

Çocuktum ben onun gülüşlerini gördüğümde

Çocuktum daha ben elinden ilk öldüğümde

Şimdi bitik bi alkolik söyleyin reva mı be

Gerek yok şimdi kimseyi suçlamaya

Ben sevdim ben yandım

Körü körüne sevmişim işte geç oldu ama anladım

Bırak ne derse desinler arkamızdan

Sevdim ulan bu bir intiharsa eğer yine olsa yine yaparım

Lan deli olan yapmaz ama ben ona inandım

Ben hep böyleyim o hep bahtiyar

O saraylar da bana dört duvar

Şunu bil Aşka saygımdandır bu intizar

Çektiğin bu acı kader diyorlar

Öldürecek seni yeter diyorlar

Ne çektim uğruna olsun diyorlar

Anlatırım ama anlamıyorlar

Nerede görmedim mutlu insanlar

 



با عضویت در کانال تلگرام ما به تمام آهنگ ها به راحتی دستیابی خواهید داشت :)
برای ورود به کانال کلیک کنید / دانلود تلگرام نسخه ویندوز


:: موضوعات مرتبط: Türk Mp3 , Rap , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: